loader image
រំលងទៅកាន់មាតិកាមេ
ដើម
តម្រូវការសម្រាប់ការបញ្ចប់
មើល

        ការបញ្ចុះបញ្ចូលត្រូវបានគេធ្វើឡើងតាមរយៈ វិទ្យុ ទូរទស្សន៍ កាសែត ទស្សនាវដ្តីខិត្តប័ណ្ណបដាជាដើម ។ គោលបំណងនៃការឃោសនា គឺអូសទាញ ឬបញ្ចុះបញ្ចូល ដោយធ្វើយ៉ាងណាទាក់ទាញអតិថិជន ឬអូសទាញប្រជាពលរដ្ឋឱ្យគាំទ្រផលិតផល ឬក៏គណបក្សនយោបាយរបស់ខ្លួន ។

ក្នុងការឃោសនាបញ្ចុះបញ្ចូល គេតែងប្រើប្រាស់បច្ចេកទេសឃោសនាមួយចំនួនដូចជា ៖
  -    បង្ហាញឈ្មោះវត្ថុ ឬឈ្មោះអ្វីមួយដែលគួរឱ្យរីករាយ
  -     បង្ហាញភាពចាំបាច់នៃវត្ថុ
  -    ប្រើពាក្យទាក់ទាញប្រកបដោយភាពរំជើបរំជួល
  -     ប្រើពាក្យបំផុសអារម្មណ៍ឱ្យរំភើប
  -     បញ្ជាក់ពីគុណភាពដ៏ល្អនៃវត្ថុ ។

បានកែប្រែចុងក្រោយ: ថ្ងៃសុក្រ ទី9 ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ2024, 8:29 AM