loader image
Skip to main content
Home
Completion requirements
View

និយមន័យ៖
   ការប្រាស្រ័យទាក់ទងក្នុងអាជីវកម្ម គឺជាដំណើរការនៃការចែករំលែកព័ត៌មានរវាងមនុស្សនៅក្នុង និងក្រៅក្រុមហ៊ុន។



៤.១. ប្រភេទនៃការប្រាស្រ័យទាក់ទងក្នុងអាជីវកម្ម

► ការទំនាក់ទំនងផ្ទាល់មាត់ វាអាចជាផ្លូវការឬក្រៅផ្លូវការ។ ជាទូទៅ ការទំនាក់ទំនងអាជីវកម្ម គឺជាមធ្យោបាយទំនាក់ទំនងផ្លូវការ ដូចជាការប្រជុំ ការសម្ភាសន៍ ការពិភាក្សាជាក្រុម សុន្ទរកថាជាដើម។
► ការទំនាក់ទំនងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ វាសំដៅទៅលើការទំនាក់ទំនងអាជីវកម្មរួមមាន - របៀបវារៈ របាយការណ៍ សៀវភៅណែនាំជាដើម។

៤.២. ការប្រាស្រ័យទាក់ទងផ្លូវការក្នុងអាជីវកម្ម

១. ខ្លឹមសារនៃគេហទំព័រ៖ ការបង្កើតខ្លឹមសារដ៏មានតម្លៃ និងងាយស្រួលសម្រាប់គេហទំព័រគឺមានសារៈសំខាន់ ហើយស្ថិតនៅក្រោមយុទ្ធសាស្ត្រផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។ វារួមបញ្ចូលទីផ្សារមាតិកា ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពម៉ាស៊ីនស្វែងរក (SEO) ទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម (SMO) និងព័ត៌មានជាច្រើនទៀតអំពីម៉ាក/ក្រុមហ៊ុន។

២. អុីម៉ែល និងព្រឹត្តិបត្រព័ត៌មាន៖ សម្រាប់បង្ហាញការផ្តល់ជូនចុងក្រោយបំផុតដល់អ្នកប្រើប្រាស់ដើម្បីបង្កើនការលក់ - សម្រាប់បង្កើតទំនាក់ទំនងរយៈពេលវែងជាមួយអ្នកពាក់ព័ន្ធផ្សេងៗ។

៣. សន្និសីទ និងព្រឹត្តិការណ៍ផ្សាយផ្ទាល់៖ ប្រភេទផ្សេងគ្នានៃសន្និសិទ និងព្រឹត្តិការណ៍បន្តផ្ទាល់ គឺជាប្រភេទនៃធាតុសំខាន់សម្រាប់ជំរុញទំនាក់ទំនង

៤. ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ប្រភេទផ្សេងគ្នានៃវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមរួមមាន LinkedIn, Facebook, Whatsapp, Twitter និងមួយចំនួនទៀត។ នាពេលថ្មីៗនេះ អង្គការភាគច្រើនជ្រើសរើសប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមសម្រាប់ការផ្ទេរព័ត៌មាន និងរាល់ព័ត៌មានតូចៗនៅខាងក្រៅស្ថាប័ននោះ។

៤.៣. ការប្រាស្រ័យទាក់ទងមិនផ្លូវការក្នុងអាជីវកម្ម

   ការប្រាស្រ័យទាក់ទងនេះគឺប្រយោលនៅក្នុងវិធីសាស្រ្តដោយស្ថាប័ន ឬក្រុមហ៊ុន។ ជាឧទាហរណ៍៖ នៅពេលដែលនិយោជិតស្វែងយល់ពីចំណេះដឹងបន្ថែមពីស្ថាប័ន និងការងាររបស់ពួកគេ ហើយពិភាក្សារឿងដូចគ្នាជាមួយស្ថាប័នខាងក្រៅ នោះវាគឺជាប្រភេទនៃទំនាក់ទំនងអាជីវកម្មក្រៅផ្លូវការ។

• ចែករំលែកវិធីជាក់ស្តែងមួយនៃការទំនាក់ទំនងខាងក្រៅរបស់អ្នក?
• តើអ្នកអនុវត្តវាដោយរបៀបណា?
• តើអ្វីជាលទ្ធផលដែលមានប្រសិទ្ធភាព?


ជំនាញនៃការប្រាស្រ័យទាក់ទងទាំង១០

1. ការស្តាប់ (អត់ធ្មត់ គ្មានការវិនិច្ឆ័យ)

2. ភាសាកាយវិការ

3. ជំនាញធ្វើបទបង្ហាញ

4. ជំនាញសរសេរ

5. រក្សាភាពច្បាស់លាស់ និងជាក់ស្តែង

6. ជំនាញចិត្តសាស្រ្ត/អារម្មណ៍

7. ទំនុកចិត្ត

8. ការនិយាយជាសាធារណៈ

9. សុទិដ្ឋិនិយម

10. ជំនាញចរចា និងជំនាញលក់



ការប្រាស្រ័យទាក់ទងក្នុងការធ្វើទីផ្សារ

និយមន័យ៖
   ការទំនាក់ទំនងក្នុងការទីផ្សារ អាចត្រូវបានកំណត់ថាជាវិធីសាស្រ្ត និងយុទ្ធសាស្ត្រដែលបានអនុម័តដោយក្រុមហ៊ុនដើម្បីបញ្ជូនសារក្នុងលក្ខណៈប្លែក និងច្នៃប្រឌិតទៅកាន់អតិថិជនដែលមានស្រាប់ និងការផ្តល់ជូនផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ពួកគេ។

   ការប្រាស្រ័យទាក់ទង គឺមានលក្ខណៈផ្ទាល់ ឬដោយប្រយោលក្នុងគោលបំណងបញ្ចុះបញ្ចូលអតិថិជនឱ្យរីករាយក្នុងការទិញផលិតផល និងសេវាកម្ម។



ប្រភេទនៃយុទ្ធសាស្រ្តប្រាស្រ័យទាក់ទងក្នងការធ្វើទីផ្សារ



១.បង្កើតទស្សនវិស័យនៃយុទ្ធសាស្រ្ត

   ចំណុចទីមួយនៅក្នុងបញ្ជីនៃសារសំខាន់នៃការទំនាក់ទំនងទីផ្សារ គឺជាអ្វីដែលនឹងជួយឱ្យការគ្រប់គ្រងរបស់ក្រុមហ៊ុន និងអ្នកគ្រប់គ្រងទីផ្សារបង្កើតនូវចក្ខុវិស័យជាយុទ្ធសាស្រ្តអំពីការប្រើប្រាស់ឱកាស និងវេទិកាទីផ្សារផ្សេងៗ និងឧបករណ៍នៅលើផែនការដែលធ្វើឱ្យក្រុមហ៊ុនមានគំនិតថ្មីៗ និង វិធីសាស្រ្តប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយអំពីការផ្តល់ជូនដល់អតិថិជន។



២.បង្កើតការយល់ដឹងអំពីម៉ាកយីហោ

   ការយល់ដឹងអំពីម៉ាកយីហោក្នុងលក្ខណៈប្រយោល ដោយសារយុទ្ធសាស្ត្រ និងស្នាដៃច្នៃប្រឌិតនៃការទំនាក់ទំនងទីផ្សារ ចាប់ផ្តើមជាមួយនឹងការប្រើឥទ្ធិពលលើកេរ្តិ៍ឈ្មោះដ៏រឹងមាំនៃម៉ាក អមដោយលក្ខណៈពិសេស និងភា​ពឡេចធ្លោនៃការលក់តែមួយគត់នៃផលិតផល និងសេវាកម្ម។

៣.ម៉ាកយីហោ

   ផលិតផលម៉ាកល្បីៗ ផ្តល់គុណភាព ទំនុកចិត្ត រួមជាមួយនឹងសេវាកម្មជូនអតិថិជន។ ដោយសារម៉ាក យីហោរបស់ក្រុមហ៊ុន បានដាក់ការខិតខំប្រឹងប្រែង និងប្រ់ប្រាស់ធនធានយ៉ាងច្រើនក្នុងការបង្កើតផលិតផល នោះវាសមហេតុផលក្នុងការដាក់តម្លៃដ៏ខ្ពស់មួយ។ ឧទាហរណ៍៖ Apple, Samsung, Amazon, Brown ។


៤.ផ្តោតលើនិមិត្តសញ្ញា

   និមិត្តសញ្ញាគឺជាលក្ខណៈពិសេសដែលអាចមើលឃើញបំផុតនៃម៉ាកយីហោមួយ។ វា​ក៏​ជា​លក្ខណៈ​ពិសេស​ដែល​ត្រូវ​បានអតិថិជន​ចងចាំឈ្មោះក្រុមហ៊ុន ហើយពួកគេមិនដែលភ្លេចនិមិត្តសញ្ញានោះទេ។

៥.អតិថិជនគោលដៅ

   យុទ្ធសាស្រ្តកំណត់អតិថិជនគោលដៅ នឹងមានភាពខុសប្លែកគ្នានៅក្នុងទីផ្សារដែលមានស្រាប់ ហើយគួរតែកំណត់យ៉ាងច្បាស់ និងបែងចែកមូលដ្ឋានអតិថិជន។ ការប្រាស្រ័យទាក់ទងទីផ្សារគួរតែពិតជាធ្វើឱ្យផលិតផលរបស់អ្នកពិតជាខុសគ្នាពីអ្វីដែលអ្នកប្រើប្រាស់ធ្លាប់ប្រើ។

៦.ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

• គោលបំណងតែមួយគត់នៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគឺបង្កើតការយល់ដឹងអំពីផលិតផល ឬសេវាកម្មនៅក្នុងគំនិតរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ និងអ្នកទិញនាពេលអនាគត។
• ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មប្រើសារត្រឹមត្រូវ រួមជាមួយនឹងការផ្បំភ័យដើម្បីឲ្យអតិថិជនទិញផលិតផល។
• ការធ្វើផែនការប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយត្រឹមត្រូវគួរតែត្រូវបានធ្វើមុនការកំណត់ផលិតផលដែលថ្លៃរបស់ម៉ាកយីហោ ព្រោះការប្រើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយខុសអាចរារាំងភាពជោគជ័យរបស់ផលិតផលយ៉ាងខ្លាំង។

៧.ការអនុវត្ត មតិយោបល់ ការកែលម្អ

   យុទ្ធសាស្រ្តសម្រាប់ទំនាក់ទំនងក្នុងការធ្វើទីផ្សារផ្លាស់ មានការផ្លាស់ប្តូរជារៀងរាល់ថ្ងៃ ដោយសារតែអតិថិជន និងតម្រូវការរបស់ពួកគេផ្លាស់ប្តូរជារៀងរាល់ថ្ងៃដែរ។ វាមានសារៈសំខាន់ណាស់សម្រាប់អ្នកគ្រប់គ្រងទីផ្សារក្នុងការរក្សាភាពទាន់សម័យជាមួយនឹងទីផ្សារ និងយុទ្ធសាស្ត្រដែលស្របតាមការនិយមរបស់អតិថិជន។






Last modified: Thursday, 19 September 2024, 4:38 PM