• ការធ្វើទីផ្សារឌីជីថលសំដៅលើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលចែកចាយតាមរយៈបណ្តាញឌីជីថលដូចជា
ម៉ាស៊ីនស្វែងរក គេហទំព័រ ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម អុីម៉ែល
និងកម្មវិធីទូរស័ព្ទ។ ការប្រើប្រាស់បណ្តាញផ្សព្វផ្សាយអនឡាញទាំងនេះ
ទីផ្សារឌីជីថលគឺជាវិធីសាស្ត្រដែលក្រុមហ៊ុនផ្សព្វផ្សាយពីទំនិញ សេវាកម្ម និងម៉ាកយីហោ។
• ទីផ្សារឌីជីថល
ឬហៅថា ទីផ្សារអនឡាញ
សំដៅលើកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សារទាំងអស់ដែលកើតឡើងនៅលើអ៊ីនធឺណិត។
អាជីវកម្មប្រើប្រាស់បណ្តាញឌីជីថលដូចជា ម៉ាស៊ីនស្វែងរក ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម
អុីម៉ែល និងគេហទំព័រផ្សេងទៀត ដើម្បីភ្ជាប់ជាមួយអតិថិជនបច្ចុប្បន្ន និងអតិថិជនថ្មី។
តើអ្នកគិតដូចម្តេចអំពីរូបភាពទាំងនេះ?


ក្រុមអតិថិជនសក្តានុពលដែលត្រូវបានរកឃើញនៅលើអ៊ីនធឺណិត
គឺជាក្រុមមនុស្សជាច្រើនដែលជាអ្នកនៅក្នុងស្រុក ឬតំបន់ដែលអាជីវកម្មអ្នកស្ថិតនៅ។
ដោយការធ្វើទីផ្សារឌីជីថល
អ្នកអាចផ្សព្វផ្សាយទៅដល់អតិថិជនដ៏ច្រើនក្នុងវិធីមួយដែលមានប្រសិទ្ធភាពទាំងការចំណាយ
និងអាចវាស់វែងបាន។
បានកែប្រែចុងក្រោយ: ថ្ងៃពុធ ទី18 ខែកញ្ញា ឆ្នាំ2024, 4:36 PM