• អាយុ Age
• ភេទ Gender
• ទីតាំង Location
• តួនាទីការងារ Job title(s)
• ទំហំគ្រួសារ Family size
• ចំណូល Income
• បញ្ហាប្រឈម Major challenges
ការសម្ភាសនេះអនុញ្ញាតឱ្យមានការពិភាក្សាទល់មុខគ្នា (ដោយផ្ទាល់ និងអនឡាញ)ដូច្នេះអ្នកអាចអនុញ្ញាតឱ្យមានការសន្ទនាតាមធម្មតា ហើយអង្កេតមើលភាសាកាយវិការរបស់អ្នកឆ្លើយតបក្នុងកំឡុងពេលសម្ភាសន៍។
ជ្រើសរើសក្រុមមនុស្សដែលអ្នកបានទាក់ទងនាពេលថ្មីៗ
ផ្តោតលើមនុស្សដែលបានបញ្ចប់ការវាយតម្លៃក្នុងរយៈពេលប្រាំមួយខែ ហូតដល់មួយឆ្នាំកន្លងមក។ ប្រសិនបើអ្នកមានរយៈពេលនៃការលក់យូរជាងនេះ ឬផ្តោតលើទីផ្សារជាក់លាក់ណាមួយ អ្នកអាចសួរសំណួរលម្អិតបន្ថែមដើម្បីប្រាកដថាអ្នកឆ្លើយតបនៅមានបទពិសោធន៍ថ្មីៗនៅឡើយក្នុងការឆ្លើយសំណួររបស់អ្នក។
ជ្រើសរើសក្រុមមនុស្សចម្រុះ
ជ្រើសរើសមនុស្សដែលបានទិញផលិតផលរបស់អ្នក ទិញផលិតផលរបស់ដៃគូប្រកួតប្រជែង និងអ្នកដែលសម្រេចចិត្តមិនទិញអ្វីទាំងអស់ដើម្បីបានព័ត៌មានគ្រប់ជ្រុងជ្រោយ។
មធ្យោបាយដ៏ល្អបំផុតដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាអ្នកទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ច្រើនបំផុតពីការសន្ទនារបស់អ្នកគឺត្រូវរៀបចំឱ្យបានល្អ។ អ្នកគួរតែបង្កើតសេចក្តីណែនាំការពិភាក្សា ដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាអ្នកបានសួរសំណួរសំខាន់ៗទាំងអស់ ហើយប្រើពេលវេលារបស់អ្នកឲ្យមានប្រសិទ្ធភាព។
ការវិភាគ SWOT (Strengths, Weakness, Opportunities, Threats) ត្រូវមើលទៅលើភាពខ្លាំង
ភាពខ្សោយ ឱកាស និងកត្តាគំរាមកំហែងរបស់អ្នកនៅក្នុងទីផ្សារ។ ការវិភាគ SWOT បង្ហាញពីដោយផ្ទាល់នូវឱកាសដែលក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកអាចបន្តបង្កើតផ្តោតលើ និងធ្វើការដើម្បីយកឈ្នះគូប្រកួតប្រជែង។