ការប្រាស្រ័យទាក់ទងគ្នា គឺជាមធ្យោបាយមួយដែលសារដ៏មានអត្ថន័យអាចត្រូវបានបញ្ជូនទៅកាន់មនុស្សដើម្បីបង្ហាញគំនិត។ យុទ្ធសាស្ត្រទំនាក់ទំនងត្រូវបានកំណត់ថាជាមគ្គុទ្ទេសក៍ដែលជួយក្រុមហ៊ុនក្នុងការបំប្លែងផលិតផលឬសេវាកម្មរបស់ខ្លួនទៅជាម៉ាកយីហោដោយបំពេញគោលបំណងទំនាក់ទំនងដើម្បីសម្រេចគោលបំណងអាជីវកម្ម។
យុទ្ធសាស្ត្រទំនាក់ទំនងរបស់អ្នកជួយអាជីវកម្មក្នុងការកំណត់គោលដៅទំនាក់ទំនង អតិថិជនគោលដៅ និងព័ត៌មានដែលចង់ឱ្យអតិថិជន និងក្រុមការងារដឹង។ អត្ថប្រយោជន៍នៃការមានយុទ្ធសាស្ត្រទំនាក់ទំនងជួយក្រុមហ៊ុនឱ្យសន្សំពេលវេលា និងប្រាក់កាសបានច្រើន។