សទ្ទានុក្រម Glossary
Banner ad គឺជាផ្ទាំងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមអ៊ីនធឺណិតដែលរំលេចឡើងនៅខាងលើ ខាងក្រោម ឬនៅក្បែរ ខ្លឹមសារនៃគេហទំព័រ។ជាធម្មតាវាជាក្រាហ្វិក និងមានតំណភ្ជាប់ទៅកាន់គេហទំព័រផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
Benefit គឺជាការបង្ហាញនូវឥទ្ធិពលវិជ្ជមានរបស់ផលិតផល ឬសេវាកម្ម។
Blog គឺជាប្លុកខ្លីៗនៅលើវេបសាយ ឬក៏ហៅថាកំណត់ត្រាអនឡាញផ្ទាល់ខ្លួន ឬការអត្ថាធិប្បាយ ដែលត្រូវបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពជាញឹកញាប់ និងអាចរកបានសម្រាប់ការប្រើប្រាស់ជាសាធារណៈ។ ប្លុកមានទម្រង់ជាអត្ថបទ ចំណងជើង រូបភាព និងតំណទៅកាន់គេហទំព័រផ្សេងទៀត។
Body Copy អត្ថបទដែលត្រូវបានបង្ហាញបន្ទាប់ពីចំណងជើងនិងឃ្លាគន្លឹះ បង្កើតបានជាទម្រង់ទាំងមូលនៃខ្លឹមសារអត្ថបទ។
Brand ជាទូទៅ ឈ្មោះ ពាក្យពេជន៍ ការរចនា ឬនិមិត្តសញ្ញាដែលមានបំណងបង្ហាញពីភាពល្អប្លែកខុសគេអំពីផលិតផលរបស់ខ្លួន។ ដោយការអភិវឌ្ឍន៍ម៉ាក់យីហោជាបន្តបន្ទាប់ ការស្វែងយល់ និងទទួលស្គាល់របស់សាធារណៈជននឹងកាន់តែទូលំទូលាយ។
Branding ជាការបង្កើត និងអភិវឌ្ឍន៍អត្តសញ្ញាណ និងលក្ខណៈពិសេសរបស់ម៉ាក យីហោ តាមរយៈការរចនា ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងការទំនាក់ទំនងផ្សេងទៀត។
Brand identity លក្ខណៈពិសេសរបស់ម៉ាកយីហោ ដែលជាធម្មតាបានមកពីការរចនាក្រាហ្វិក ដែលធ្វើឱ្យវាអាចកំណត់អត្តសញ្ញាណបានយ៉ាងងាយស្រួលដល់អ្នកប្រើប្រាស់។
Brand positioning ជាផ្នែកមួយនៃដំណើរការកសាង ម៉ាកយីហោ។ ការកំណត់អត្តសញ្ញាណនិងការបង្កើត កម្រិតកេររ្តិ៍ឈ្មោះនៅក្នុងទីផ្សារ (កម្រិតខ្ពស់ មធ្យម បែបទាន់សម័យ ឬបែបប្រេនជាក់លាក់។ល។) ដែលម៉ាកយីហោមានបំណងស្ថិតនៅ។
Call to action ជាសារដែលមាននៅក្នុងផ្នែកនៃការសរសេររចនាពាក្យ ដើម្បីបញ្ចុះបញ្ចូលអ្នកអានដើម្បីធ្វើអ្វីមួយ ដូចជាការកក់ថ្ងៃសម្រាក ឬការហៅទូរសព្ទជាដើម។
Mock-up ការរៀបឯកសារ ឬការងារដែលបានបញ្ចប់ ដែលមានគោលបំណងសម្រាប់ការបណ្តុះបណ្តាល ឬការធ្វើសកម្មភាពអ្វីមួយ។
Typography ជាសិល្បៈនៃការជ្រើសរើស និងការរៀបចំប្រភេទពាក្យពេជន៍នៅលើទំព័រមួយ ដើម្បបង្កើនភាពងាយស្រួលក្នុងការអាន ភាពទាក់ទាញដែលអាចមើលឃើញ និងផ្តល់លទ្ធផល។
USP "ចំណុចលក់តែមួយគត់" ឬ ”ចំនុចលេចធ្លោ” គឺជាអត្ថប្រយោជន៍ជាក់លាក់មួយសម្រាប់អតិថិជននៃម៉ាក យីហោមួយ ឬសេវាកម្មដែលគ្មានដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ខ្លួនអាចផ្តល់ជូនបាន។ប្រភពស្រាវជ្រាវបន្ថែម Further Research
1. Robert W. Bly “The Copywriter’s Handbook”, 3rd edition, Holt Paperbacks, New York, 2006
2. Roy Peter Clark “50 Essential Strategies for Every Writer”, Reprint, Little, Brown & Company, New York, 2008