loader image
Skip to main content
Home
Completion requirements
View

សទ្ទានុក្រម Glossary

Banner ad គឺជាផ្ទាំងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមអ៊ីនធឺណិតដែលរំលេចឡើងនៅខាងលើ ខាងក្រោម ឬនៅក្បែរ ខ្លឹមសារនៃគេហទំព័រ។ជាធម្មតាវាជាក្រាហ្វិក និងមានតំណភ្ជាប់ទៅកាន់គេហទំព័រផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។

Benefit គឺជាការបង្ហាញនូវឥទ្ធិពលវិជ្ជមានរបស់ផលិតផល ឬសេវាកម្ម។

Blog គឺជាប្លុកខ្លីៗនៅលើវេបសាយ ឬក៏ហៅថាកំណត់ត្រាអនឡាញផ្ទាល់ខ្លួន ឬការអត្ថាធិប្បាយ ដែលត្រូវបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពជាញឹកញាប់ និងអាចរកបានសម្រាប់ការប្រើប្រាស់ជាសាធារណៈ។ ប្លុក​មានទម្រង់ជា​អត្ថបទ ចំណងជើង រូបភាព និង​តំណ​ទៅ​កាន់គេហទំព័រ​ផ្សេង​ទៀត។

Body Copy អត្ថបទ​ដែល​ត្រូវបានបង្ហាញបន្ទាប់​ពី​ចំណង​ជើង​និង​ឃ្លាគន្លឹះ បង្កើតបានជាទម្រង់ទាំងមូលនៃខ្លឹមសារអត្ថបទ។

Brand ជាទូទៅ ឈ្មោះ ពាក្យពេជន៍ ការរចនា ឬនិមិត្តសញ្ញាដែលមានបំណងបង្ហាញពីភាពល្អប្លែកខុសគេអំពីផលិតផលរបស់ខ្លួន។ ដោយការអភិវឌ្ឍន៍ម៉ាក់យីហោជាបន្តបន្ទាប់ ការស្វែងយល់ និងទទួលស្គាល់របស់សាធារណៈជននឹងកាន់តែទូលំទូលាយ។

Branding ជាការបង្កើត និងអភិវឌ្ឍន៍អត្តសញ្ញាណ និងលក្ខណៈពិសេសរបស់ម៉ាក យីហោ តាមរយៈការរចនា ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងការទំនាក់ទំនងផ្សេងទៀត។

Brand identity លក្ខណៈ​ពិសេស​របស់​ម៉ាក​យីហោ ដែល​ជា​ធម្មតាបាន​មក​ពី​ការ​រចនា​ក្រាហ្វិក ដែលធ្វើឱ្យវាអាចកំណត់អត្តសញ្ញាណបានយ៉ាងងាយស្រួលដល់អ្នកប្រើប្រាស់។

Brand positioning ជាផ្នែកមួយនៃដំណើរការកសាង ម៉ាកយីហោ។ ការកំណត់អត្តសញ្ញាណនិងការបង្កើត កម្រិតកេររ្តិ៍ឈ្មោះនៅក្នុងទីផ្សារ (កម្រិតខ្ពស់ មធ្យម បែបទាន់សម័យ ឬបែបប្រេនជាក់លាក់។ល។) ដែលម៉ាកយីហោមានបំណងស្ថិតនៅ។

Call to action ជាសារដែលមាននៅក្នុងផ្នែកនៃការសរសេររចនាពាក្យ ដើម្បីបញ្ចុះបញ្ចូលអ្នកអានដើម្បីធ្វើអ្វីមួយ ដូចជាការកក់ថ្ងៃសម្រាក ឬការហៅទូរសព្ទជាដើម។

Mock-up ការ​រៀប​ឯកសារ ឬការងារ​ដែល​បាន​បញ្ចប់ ដែល​មាន​គោល​បំណង​សម្រាប់​ការ​បណ្តុះបណ្តាល ឬ​ការ​ធ្វើ​សកម្មភាពអ្វីមួយ។

Typography ជាសិល្បៈនៃការជ្រើសរើស និងការរៀបចំប្រភេទពាក្យពេជន៍នៅលើទំព័រមួយ ដើម្បបង្កើនភាពងាយស្រួលក្នុងការអាន ភាពទាក់ទាញដែលអាចមើលឃើញ និងផ្តល់លទ្ធផល។

USP "ចំណុចលក់តែមួយគត់" ឬ ”ចំនុចលេចធ្លោ” គឺជាអត្ថប្រយោជន៍ជាក់លាក់មួយសម្រាប់អតិថិជននៃម៉ាក យីហោមួយ ឬសេវាកម្មដែលគ្មានដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ខ្លួនអាចផ្តល់ជូនបាន។





ប្រភពស្រាវជ្រាវបន្ថែម Further Research

1. Robert W. Bly “The Copywriter’s Handbook”, 3rd edition, Holt Paperbacks, New York, 2006

2. Roy Peter Clark “50 Essential Strategies for Every Writer”, Reprint, Little, Brown & Company, New York, 2008

• Dominic Gettins, “How To Write Great Copy"
• Kogan Page, London and Philadelphia, 2006 Tom Albrighton "The ABC of Copywriting"
• 100 George Borrow Road Norwich NR4 7HU United Kingdom









Last modified: Thursday, 19 September 2024, 11:30 AM