• វាជួយអាជីវកម្ម
ឬម៉ាក យីហោដើម្បីលក់ផលិតផល
ឬសេវាកម្មដោយបង្កើតការរចនាពាក្យដើម្បីធ្វើឱ្យអតិថិជនធ្វើសកម្មភាពមួយចំនួន។
• វាធ្វើឱ្យមានការចាប់អារមណ៍ពីអតិថិជនសក្តានុពលដោយប្រើពាក្យពេជន៍ចំចំនុច។
• ឥទ្ធិពលនៃការចាប់អារម្មណ៍ពីការសរសេររចនាពាក្យ
ធ្វើឱ្យអតិធិជនរបស់ពួកគេមានអារម្មណ៍ថាពួកគេកំពុងពាក់ព័ន្ធនឹងអ្វីដែលបានសរសេរក្នុងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនោះ។
• អតិថិជននឹងមានអារម្មណ៍ថាម៉ាក
យីហោរបស់អ្នកអាចដោះស្រាយបញ្ហារបស់ពួកគេបាន។
• វានាំទៅរកការបង្កើនការលក់
និងការអភិវឌ្ឍសម្រាប់អាជីវកម្មរបស់អ្នក។
ដើម្បីលក់
USP
របស់អ្នកត្រូវតែបំពេញតាមលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យទាំងបីនេះ៖