loader image
Skip to main content
Home
Completion requirements
View

• វាជួយអាជីវកម្ម ឬម៉ាក យីហោដើម្បីលក់ផលិតផល ឬសេវាកម្មដោយបង្កើតការរចនាពាក្យដើម្បីធ្វើឱ្យអតិថិជនធ្វើសកម្មភាពមួយចំនួន។
• 
វាធ្វើឱ្យមានការចាប់អារមណ៍ពីអតិថិជនសក្តានុពលដោយប្រើពាក្យពេជន៍ចំចំនុច។
• 
ឥទ្ធិពលនៃការចាប់អារម្មណ៍ពីការសរសេររចនាពាក្យ ធ្វើឱ្យអតិធិជនរបស់ពួកគេមានអារម្មណ៍ថាពួកគេកំពុងពាក់ព័ន្ធនឹងអ្វីដែលបានសរសេរក្នុងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនោះ។
• 
អតិថិជននឹងមានអារម្មណ៍ថាម៉ាក យីហោរបស់អ្នកអាចដោះស្រាយបញ្ហារបស់ពួកគេបាន។
• 
វានាំទៅរកការបង្កើនការលក់ និងការអភិវឌ្ឍសម្រាប់អាជីវកម្មរបស់អ្នក។


សរសេរភាពលេចធ្លោរបស់ម៉ាក យីហោឱ្យបានល្អបំផុត

ដើម្បីលក់ USP របស់អ្នកត្រូវតែបំពេញតាមលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យទាំងបីនេះ៖

•តើវាបានផ្តល់អត្ថប្រយោជនសម្រាប់អតិថិជនឬទេ?
•តើវាជាផលិតផលដែលមានភាពច្បាស់លាស់ និងងាយស្រួលសម្រាប់ការទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនដែរឬទេ?
•តើ​វា​ជា​ផលិតផល​ដែល​មាន​ថាមពល​ដើម្បី​ជំរុញ​ឱ្យ​មាន​ការ​ចាកចេញ​ពី​ដៃគូប្រកួតប្រជែងដែរឬទេ?

Example: ការសរសេររចនាពាក្យបែបទីផ្សារ 




Example: ការសរសេររចនាពាក្យបែប SEO


Practice: អនុវត្តន៍ការសរសេររចនាពាក្យ



















ការប្រើពុម្ភអក្សរ




Last modified: Thursday, 19 September 2024, 11:30 AM