loader image
Skip to main content
Home
Completion requirements
View


១. កំណត់លក្ខណៈរបស់អតិថិជនគោលដៅ

• អាយុ​ Age

• ភេទ Gender

• ទីតាំង Location

• តួនាទីការងារ Job title(s)

• ទំហំគ្រួសារ Family size

• ចំណូល Income

• បញ្ហាប្រឈម Major challenges


២. កំណត់លក្ខណៈរបស់អតិថិជនគោលដៅដើម្បីទាក់ទង

ការសម្ភាសនេះអនុញ្ញាតឱ្យមានការពិភាក្សាទល់មុខគ្នា (ដោយផ្ទាល់ និងអនឡាញ)ដូច្នេះអ្នកអាចអនុញ្ញាតឱ្យមានការសន្ទនាតាមធម្មតា ហើយអង្កេតមើលភាសាកាយវិការរបស់អ្នកឆ្លើយតបក្នុងកំឡុងពេលសម្ភាសន៍។



៣. កំណត់លក្ខណះរបស់អតិថិជនគោលដៅដើម្បីទាក់ទង

ជ្រើសរើសក្រុមមនុស្សដែលអ្នកបានទាក់ទងនាពេលថ្មីៗ

ផ្តោតលើមនុស្សដែលបានបញ្ចប់ការវាយតម្លៃក្នុងរយៈពេលប្រាំមួយខែ ហូតដល់មួយឆ្នាំកន្លងមក។ ប្រសិនបើអ្នកមានរយៈពេលនៃការលក់យូរជាងនេះ ឬផ្តោតលើទីផ្សារជាក់លាក់ណាមួយ អ្នក​អាច​សួរ​សំណួរ​លម្អិត​បន្ថែមដើម្បីប្រាកដថាអ្នកឆ្លើយតបនៅមានបទពិសោធន៍ថ្មីៗនៅឡើយក្នុងការឆ្លើយសំណួររបស់អ្នក។

ជ្រើសរើសក្រុមមនុស្សចម្រុះ

 ជ្រើសរើសមនុស្សដែលបានទិញផលិតផលរបស់អ្នក ទិញផលិតផលរបស់ដៃគូប្រកួតប្រជែង និងអ្នកដែលសម្រេចចិត្តមិនទិញអ្វីទាំងអស់ដើម្បីបានព័ត៌មានគ្រប់ជ្រុងជ្រោយ។






៤. រៀបចំសំណួរដើម្បីសួរអ្នកចូលរួម

មធ្យោបាយដ៏ល្អបំផុតដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាអ្នកទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ច្រើនបំផុតពីការសន្ទនារបស់អ្នកគឺត្រូវរៀបចំឱ្យបានល្អ។ អ្នកគួរតែបង្កើតសេចក្តីណែនាំការពិភាក្សា  ដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាអ្នកបានសួរសំណួរសំខាន់ៗទាំងអស់ ហើយប្រើពេលវេលារបស់អ្នកឲ្យមានប្រសិទ្ធភាព។



៥. រៀបចំបញ្ជីរដៃគូប្រកួតប្រជែងចម្បង





Market Research Component



ការវិភាគបែប​ ស្វត


ការវិភាគ SWOT (Strengths, Weakness, Opportunities, Threats) ត្រូវមើលទៅលើភាពខ្លាំង ភាពខ្សោយ ឱកាស និងកត្តាគំរាមកំហែងរបស់អ្នកនៅក្នុងទីផ្សារ។ ការវិភាគ SWOT បង្ហាញពីដោយផ្ទាល់នូវឱកាសដែលក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកអាចបន្តបង្កើតផ្តោតលើ និងធ្វើការដើម្បីយកឈ្នះគូប្រកួតប្រជែង។













Last modified: Thursday, 19 September 2024, 10:23 AM