loader image
Skip to main content
Home
Completion requirements
View

ទីផ្សារបណ្តាញសង្គម (SMM) គឺជាសកម្មភាពផ្សេងៗដូចជាការបង្ហោះព័ត៌មានថ្មីៗ រូបភាព និងវីដេអូ ម៉ាកយីហោនានានៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមសម្រាប់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលបង់ប្រាក់។ 



គោលដៅរបស់ពួកគេគឺជំរុញឱ្យមានការចូលរួម និងការធ្វើសកម្មភាព ដោយព្យាយាមធ្វើឱ្យអតិថិជនឆ្លើយតប ចំពោះការផ្ញើសាររបស់ពួកគេ ដើម្បីធ្វើការកសាងភាពស្មោះត្រង់នៃម៉ាកយីហោ។ យុទ្ធនាការទីផ្សារតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពមានធាតុផ្សំផ្សេងៗគ្នាជាច្រើន។

ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពនៃម៉ាស៊ីនស្វែងរក (SEO) នៅពេលអ្នកប្រើម៉ាស៊ីនស្វែងរកដូចជា Google អ្នកវាយបញ្ចូលសំណួររបស់អ្នក ហើយទទួលបានបញ្ជីនៃលទ្ធផល។ ជាញឹកញាប់ ទំព័រដែលអ្នកកំពុងស្វែងរកបង្ហាញនៅក្នុងតំណភ្ជាប់មួយចំនួន។ ប៉ុន្តែ​តើ​ម៉ាស៊ីន​ស្វែងរក​ដឹង​លទ្ធផល​​ដែល​នាំ​មក​ជូន​អ្នក​ដោយ​របៀប​ណា?

Search Engine Optimization គឺជាសិល្បៈនៃការយល់ដឹងពីរបៀបដែលគេហទំព័រដូចជាទិន្នន័យក្នុង Google និងការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពទំព័រ និងខ្លឹមសាររបស់វាដើម្បីបង្កើនចរាចរគេហទំព័រប្រកបដោយគុណភាព (មានអ្នកចូលមើល)។ គោលដៅនៃ SEO ជាញឹកញាប់គឺដើម្បីធ្វើឱ្យទំព័រ ឬគេហទំព័រមួយលេចឡើងខ្ពស់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាននៅក្នុងទំព័រលទ្ធផលម៉ាស៊ីនស្វែងរកដោយមិនចាំបាច់បង់ប្រាក់។



ទីផ្សារម៉ាស៊ីនស្វែងរក (SEM) ខណៈពេលដែល SEO ផ្តោតលើវិធីសាស្រ្តដែលមិនបង់ប្រាក់ក្នុងការបង្កើនភាពមើលឃើញនៅក្នុងលទ្ធផលស្វែងរក ទីផ្សារម៉ាស៊ីនស្វែងរក​ (SEM) ពឹងផ្អែកលើជម្រើសបង់ប្រាក់។ ប្រសិនបើអ្នកធ្លាប់ Googled អ្វីមួយ ហើយបានឃើញអត្ថបទ 'Ad' នៅជាប់នឹងលទ្ធផលនោះ មានន័យថាអត្ថបទនោះត្រូវបានគេធ្វើ​SEM។

វា​ជា​ការ​អនុវត្ត​មួយ​ដែលត្រូវ​បាន​គេ​ហៅ​ថា​ ជា​ការ​ស្វែងរក​ដែល​បាន​បង់​ប្រាក់​សម្រាប់ការ​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​។



ការធ្វើទីផ្សារបែប Affiliates ជាវិធីសាស្រ្តនេះលើកទឹកចិត្តមនុស្សឱ្យផ្សព្វផ្សាយផលិតផលរបស់អ្នកដទៃ។ នៅពេលដែលការផ្សព្វផ្សាយនេះនាំមកនូវការលក់ អ្នកធ្វើទីផ្សារនឹងទទួលបានកម្រៃជើងសារ។ វាជាបច្ចេកទេសដែលផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់អ្នកពាក់ព័ន្ធទាំងអស់។ សម្រាប់​អ្នក​ដែល​មាន​ផលិតផល​ដើម្បី​លក់ អ្នក​ដែល​ផ្សព្វផ្សាយ​វា និងអ្នកដែលចង់រកលុយដោយគ្មានផលិតផល។

ការធ្វើទីផ្សារតាមទូរស័ព្ទ ប្រជាជនប្រមាណ 3.5 ពាន់លាននាក់នៅជុំវិញពិភពលោកមានស្មាតហ្វូន។ ឧបករណ៍ទាំងនេះបានផ្លាស់ប្តូរវិធីដែលយើងគិតអំពីទីផ្សារ ដោយបើកឱកាសរាប់មិនអស់ដើម្បីទៅដល់អតិថិជនសក្តានុពល។ទីផ្សារតាមទូរស័ព្ទផ្តោតលើការប្រើប្រាស់វិធីសាស្រ្តជាច្រើនដើម្បីផ្សព្វផ្សាយផលិតផល និងសេវាកម្ម ដូចជា៖ SMS, MMS និងទីផ្សារតាមកម្មវិធីទូរស័ព្ទ។

វាមិនត្រឹមតែជាទូរស័ព្ទប៉ុណ្ណោះទេ បច្ចេកវិទ្យាដែលអាចពាក់​ និងឧបករណ៍ផ្សេងទៀតសុទ្ធតែមានសក្តានុពលក្នុងការធ្វើទីផ្សារបច្ចុប្បន្ន។



Last modified: Wednesday, 18 September 2024, 4:35 PM