► សមត្ថភាពក្នុងការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នក
និងសិក្សាពីអ្វីដែលពួកគេកំពុងស្វែងយល់ពីអ្វីដែលគេកំពុងស្វែងរក
► សមត្ថភាពក្នុងការផ្សព្វផ្សាយទៅដល់ទីផ្សារធំទូលាយ
► អ្នកអាចសន្សំប្រាក់
និងផ្សព្វផ្សាយទៅដល់អតិថិជនកាន់តែច្រើនដោយចំណាយតិចជាងវិធីសាស្ត្រទីផ្សារបែបប្រពៃណី
► ស្គាល់អតិថិជនរបស់អ្នក
និងធ្វើឱ្យពួកគេស្គាល់អាជីវកម្មរបស់អ្នក
ដែលអាចជួយបង្កើតភាពស្មោះត្រង់របស់ម៉ាកយីហោរបស់អ្នក
► អ្នកអាចតាមដានដំណើរការ
និងលទ្ធផលនៃការខិតខំប្រឹងប្រែងធ្វើទីផ្សាររបស់អ្នក
ហេតុអ្វីបានជាអ្នកជ្រើសរើសពន្យារពេលវេលា
និងការប្រឹងប្រែងក្នុងការធ្វើទីផ្សារឌីជីថល?
ពេលខ្លះអាជីវកម្មខ្នាតតូច
ជឿថាពួកគេមិនមានពេលវេលា ឬថវិកាដើម្បីប្រកួតប្រជែងលើការផ្សព្វផ្សាយតាមអុីនធឺណិត។
• ម្ចាស់អាជីវកម្មជាច្រើនប្រហែលជាចូលចិត្តការផ្សព្វផ្សាយបែបយឺតៗ
ហើយនៅប្រកាន់ភ្ជាប់នឹងទម្រង់មូលដ្ឋានមួយឬពីរនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម
ដោយសន្មត់ថាអាជីវកម្មរបស់ពួកគេនឹងវិវត្ដន៍តាមពេលវេលា។
• ពួកគេប្រហែលជាគិតថាយុទ្ធសាស្ត្រដ៏ល្អបំផុតគឺគ្រាន់តែរង់ចាំអតិថិជនបង្ហាញខ្លួន។
ដោយសារពួកគេជាអាជីវកម្មតូចមួយ ពួកគេអាចគិតថាគេត្រូវការអតិថិជនមួយចំនួនតូចប៉ុណ្ណោះ។
• នេះមិនមែនជាវិធីសាស្រ្តដ៏មានប្រសិទ្ធភាពនោះទេ។
គ្មានការធានាថាអាជីវកម្មរបស់អ្នកនឹងទាក់ទាញអតិថិជនដោយគ្រាន់តែមានស្រាប់
ហើយទោះបីជាវាកើតឡើងក៏ដោយ
អ្នកប្រហែលជាមិនទាក់ទាញអតិថិជនច្រើនតាមដែលអ្នកត្រូវការដើម្បីធ្វើឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកបង្កើតបានជាប្រាក់ចំណេញនោះទេ។
អតិថិជនអ្នកកំពុងមានវត្តមានលើអនឡាញ
នេះជារបៀបដែលមនុស្សធ្វើអាជីវកម្មសព្វថ្ងៃនេះ។
នៅពេលដែលនរណាម្នាក់ចាប់អារម្មណ៍លើអាជីវកម្មរបស់អ្នក
មិនថាវាជាទីផ្សារជាក់លាក់ណាមួយរបស់អ្នក ឬប្រសិនបើពួកគេចង់ដឹងអំពីម៉ាកយីហោរបស់អ្នក
រឿងដំបូងដែលពួកគេនឹងធ្វើ គឺស្រាវជ្រាវតាមអ៊ីនធឺណិត
និងមើលអ្វីដែលពួកគេអាចស្វែងរកអំពីអ្នក។
ប្រសិនបើអតិថិជនគោលដៅមិនអាចរកឃើញអ្នកនៅលើអ៊ីនធឺណិតទេ
ពួកគេអាចសន្និដ្ឋានថាអាជីវកម្មរបស់អ្នកគឺមិនមានវត្តមានទេ។ ដើម្បីឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកជោគជ័យ
អ្នកត្រូវយកចិត្តទុកដាក់លើអ្វីដែលគូប្រជែងរបស់អ្នកកំពុងធ្វើ ហើយរៀនពីវា។
គិតអំពីដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់អ្នក
មិនមែនគ្រាន់តែជានរណាម្នាក់ដែលអ្នកគ្រោងនឹងប្រជែងនោះទេ
ប៉ុន្តែជាមនុស្សដែលមានអ្វីដែលបង្រៀនអ្នក។
•តើពួកគេធ្វើដូម្តេចដើម្បីឱ្យម៉ាកយីហោរបស់ពួកគេមានលក្ខណៈពិសេស?
•តើពួកគេធ្វើការទាក់ទងជាមួយនឹងអតិថិជនបានល្អកម្រិតណា?
តើអ្នកគិតថាអ្នកអាចធ្វើបានប្រសើរជាងនេះទេ?
•អ្នកមិនអាចធ្វើបានទេ
ប្រសិនបើអ្នកមិនចូលរួមក្នុងការប្រកួតប្រជែងក្នុងពិភពឌីជីថល។
•សំណួរសាមញ្ញៗដែលអតិថិជនរបស់អ្នកចង់បានចម្លើយដែលអាចរកបានយ៉ាងងាយស្រួលតាមអ៊ីនធឺណិត
ដូចជា៖
» តើអាជីវកម្មអ្នកនៅកន្លែងណា
បើកម៉ោងប៉ុន្មាន និងអ្វីដែលអ្នកមានជំនាញ។
តាមរយៈការមើលគេហទំព័ររបស់អ្នក
និងគេហទំព័ររបស់អ្នកប្រកួតប្រជែងរបស់អ្នកដោយធ្វើការ » រួចប្រៀបធៀបម៉ោង តម្លៃ
ការផ្តល់ជូនពិសេស និងច្រើនទៀត។
ធ្វើឱ្យអតិថិជនរកអ្នកឃើញ
តាមរយៈការបង្កើតវត្តមាននៅលើគេហទំព័រ
អាជីវកម្មរបស់អ្នកគឺបើកចំហសម្រាប់អាជីវកម្ម ទោះបីជាហាងរបស់អ្នកត្រូវបានបិទក៏ដោយ។
អ្នកអាចបង្កើតបរិយាកាសមួយដែលអតិថិជនរបស់អ្នកអាចមករកអ្នកបានគ្រប់ពេលទាំងថ្ងៃ
និងយប់។
ស្វែងយល់ពីអតិថិជនគោលដៅ
តាមរយៈការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយអតិថិជនតាម
ឌីជីថល
អ្នកអាចចាប់ផ្តើមស្គាល់អំពី៖
•តើពួកគេជានរណា?
•តើពួកគេកំពុងស្វែងរកអ្វី?
•តើអ្វីជាបញ្ហារបស់ពួកគ?
តើអ្វីជាការរក្សាទំនាក់ទំនងជាមួយពួកគេនៅពេលយប់?
•តើអ្នកអាចផ្តល់ដំណោះស្រាយអ្វីខ្លះដល់ពួកគេ?
•ជំនួសឱ្យការព្យាយាមទាយ
ទីផ្សារឌីជីថល
អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើឧបករណ៍
និងវិធីសាស្រ្ត ក្នុងការស្វែងរកថាតើនរណាជាអតិថិជនរបស់អ្នកពិតប្រាកដ។