loader image
Skip to main content
Home
Completion requirements
View
► សមត្ថភាពក្នុងការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នក និងសិក្សាពីអ្វីដែលពួកគេកំពុងស្វែងយល់ពីអ្វីដែលគេកំពុងស្វែងរក
► សមត្ថភាពក្នុងការផ្សព្វផ្សាយទៅដល់ទីផ្សារធំទូលាយ
► អ្នកអាចសន្សំប្រាក់ និងផ្សព្វផ្សាយទៅដល់អតិថិជនកាន់តែច្រើនដោយចំណាយតិចជាងវិធីសាស្ត្រទីផ្សារបែបប្រពៃណី
► ស្គាល់អតិថិជនរបស់អ្នក និងធ្វើឱ្យពួកគេស្គាល់អាជីវកម្មរបស់អ្នក ដែលអាចជួយបង្កើតភាពស្មោះត្រង់របស់ម៉ាកយីហោរបស់អ្នក
► អ្នកអាចតាមដានដំណើរការ​ និងលទ្ធផលនៃការខិតខំប្រឹងប្រែងធ្វើទីផ្សាររបស់អ្នក

ហេតុអ្វី​បាន​ជា​អ្នក​ជ្រើសរើស​ពន្យារ​ពេល​វេលា​ 

និង​ការ​ប្រឹងប្រែង​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ទីផ្សារ​ឌីជីថល?

ពេលខ្លះអាជីវកម្មខ្នាតតូច ជឿថាពួកគេមិនមានពេលវេលា ឬថវិកាដើម្បីប្រកួតប្រជែងលើការផ្សព្វផ្សាយតាមអុីនធឺណិត។


• ម្ចាស់អាជីវកម្មជាច្រើនប្រហែលជាចូលចិត្តការផ្សព្វផ្សាយបែបយឺតៗ ហើយនៅប្រកាន់ភ្ជាប់នឹងទម្រង់មូលដ្ឋានមួយ​ឬពីរនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ដោយសន្មត់ថាអាជីវកម្មរបស់ពួកគេនឹងវិវត្ដន៍តាមពេលវេលា។

• ពួកគេប្រហែលជាគិតថាយុទ្ធសាស្ត្រដ៏ល្អបំផុតគឺគ្រាន់តែរង់ចាំអតិថិជនបង្ហាញខ្លួន។ ដោយសារពួកគេជាអាជីវកម្មតូចមួយ ពួកគេអាចគិតថាគេត្រូវការអតិថិជនមួយចំនួនតូចប៉ុណ្ណោះ។

• នេះមិនមែនជាវិធីសាស្រ្តដ៏មានប្រសិទ្ធភាពនោះទេ។​​ គ្មានការធានាថាអាជីវកម្មរបស់អ្នកនឹងទាក់ទាញអតិថិជនដោយគ្រាន់តែមានស្រាប់ ហើយទោះបីជាវាកើតឡើងក៏ដោយ អ្នកប្រហែលជាមិនទាក់ទាញអតិថិជនច្រើនតាមដែលអ្នកត្រូវការដើម្បីធ្វើឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកបង្កើតបានជាប្រាក់ចំណេញនោះទេ។

អតិថិជនអ្នកកំពុងមានវត្តមានលើអនឡាញ

   នេះជារបៀបដែលមនុស្សធ្វើអាជីវកម្មសព្វថ្ងៃនេះ។ នៅពេលដែលនរណាម្នាក់ចាប់អារម្មណ៍លើអាជីវកម្មរបស់អ្នក មិនថាវាជាទីផ្សារជាក់លាក់ណាមួយរបស់អ្នក ឬប្រសិនបើពួកគេចង់ដឹងអំពីម៉ាកយីហោរបស់អ្នក រឿងដំបូងដែលពួកគេនឹងធ្វើ គឺស្រាវជ្រាវតាមអ៊ីនធឺណិត និងមើលអ្វីដែលពួកគេអាចស្វែងរកអំពីអ្នក។ ប្រសិនបើអតិថិជនគោលដៅមិនអាចរកឃើញអ្នកនៅលើអ៊ីនធឺណិតទេ ពួកគេអាចសន្និដ្ឋានថាអាជីវកម្មរបស់អ្នកគឺមិនមានវត្តមានទេ។

   ដើម្បីឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកជោគជ័យ អ្នកត្រូវយកចិត្តទុកដាក់លើអ្វីដែលគូប្រជែងរបស់អ្នកកំពុងធ្វើ ហើយរៀនពីវា។ គិតអំពីដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់អ្នក មិនមែនគ្រាន់តែជានរណាម្នាក់ដែលអ្នកគ្រោងនឹងប្រជែងនោះទេ ប៉ុន្តែជាមនុស្សដែលមានអ្វីដែលបង្រៀនអ្នក។

•តើ​ពួកគេ​ធ្វើដូម្តេចដើម្បីឱ្យ​ម៉ាក​យីហោ​របស់​ពួកគេ​មាន​លក្ខណៈ​ពិសេស?
•តើ​ពួក​គេ​ធ្វើការទាក់ទងជាមួយនឹង​អតិថិជន​បាន​ល្អ​កម្រិត​ណា? តើអ្នកគិតថាអ្នកអាចធ្វើបានប្រសើរជាងនេះទេ?
•អ្នក​មិន​អាច​ធ្វើ​បាន​ទេ ប្រសិន​បើ​អ្នក​មិន​ចូល​រួម​ក្នុង​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ក្នុង​ពិភព​ឌីជីថល។
•សំណួរសាមញ្ញៗដែលអតិថិជនរបស់អ្នកចង់បានចម្លើយដែលអាចរកបានយ៉ាងងាយស្រួលតាមអ៊ីនធឺណិត ដូចជា៖
» តើ​អាជីវកម្មអ្នក​នៅ​កន្លែង​ណា បើកម៉ោង​ប៉ុន្មាន និង​អ្វី​ដែល​អ្នក​មាន​ជំនាញ។
តាមរយៈការមើលគេហទំព័ររបស់អ្នក និងគេហទំព័ររបស់អ្នកប្រកួតប្រជែងរបស់អ្នកដោយធ្វើការ » រួចប្រៀបធៀបម៉ោង តម្លៃ ការផ្តល់ជូនពិសេស និងច្រើនទៀត។

ធ្វើឱ្យអតិថិជនរកអ្នកឃើញ

   តាមរយៈការបង្កើតវត្តមាននៅលើគេហទំព័រ អាជីវកម្មរបស់អ្នកគឺបើកចំហសម្រាប់អាជីវកម្ម ទោះបីជាហាងរបស់អ្នកត្រូវបានបិទក៏ដោយ។ អ្នកអាចបង្កើតបរិយាកាសមួយដែលអតិថិជនរបស់អ្នកអាចមករកអ្នកបានគ្រប់ពេលទាំងថ្ងៃ​ និងយប់។

ស្វែងយល់ពីអតិថិជនគោលដៅ

តាមរយៈការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយអតិថិជនតាម
ឌីជីថល អ្នកអាចចាប់ផ្តើមស្គាល់អំពី៖

•តើពួកគេជានរណា?
•តើពួកគេកំពុងស្វែងរកអ្វី?
•តើអ្វីជាបញ្ហារបស់ពួកគ? តើ​អ្វី​​ជា​ការ​រក្សាទំនាក់ទំនងជាមួយ​ពួក​គេ​នៅ​ពេល​យប់?
•​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​តើអ្នកអាចផ្តល់ដំណោះស្រាយអ្វីខ្លះដល់ពួកគេ?
•ជំនួសឱ្យការព្យាយាមទាយ ទីផ្សារឌីជីថល អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើឧបករណ៍ និងវិធីសាស្រ្ត ក្នុងការស្វែងរកថាតើនរណាជាអតិថិជនរបស់អ្នកពិតប្រាកដ។




Last modified: Tuesday, 21 January 2025, 11:49 AM