loader image
រំលងទៅកាន់មាតិកាមេ
ដើម
តម្រូវការសម្រាប់ការបញ្ចប់
មើល
ប្រគល់កិច្ចការ

កិច្ចការផ្ទះ

1. និស្សិតម្នាក់រុញរទេះដែលមានកម្លាំង \( 20N \) និងរទេះផ្លាស់ទីចម្ងាយ \( 10m \)។ គណនាកម្មន្ត។

2. សិស្សម្នាក់លើកធុងទឹកដែលមានម៉ាស \( 3kg \) ឡើងលើជណ្តើរកម្ពស់ \( 2m \)។ គេឱ្យ (\( g = 10\,\text{m/s}^2 \))។ គណនាថាមពលប៉ូតង់ស្យែលនៃធុងទឹក។

3. គណនាថាមពលសុីនេទិចនៃបាល់មួយដែលមានម៉ាស \( 2kg \) កំពុងរត់ជាមួយល្បឿន \( 5m/s \)

4. ថាមពលប៉ូតង់ស្យែលនៃវត្ថុមួយគឺ \( 200J \)។ បើវត្ថុស្ថិតនៅកម្ពស់ \( 5m \) ហើយគេឱ្យ g = \( 10\,\text{m/s}^2 \)

5. វត្ថុមួយមាន \( Ep = 120 J \)​ និង​ \( m = 3 kg \) ។ គណនាកម្ពស់ \( h \) ដែលវត្ថុនោះស្ថិតនៅ។ \( (g = 10m/s²) \)

6. បើកម្មន្ត \( W = 600J \) ហើយកម្លាំង \( F = 30N \) ។ គណនាចម្ងាយបម្លាស់ទី \( d \)

7. កម្មន្តក្នុងការលើកទម្ងន់ \( 5kg \) ឡើងទៅកម្ពស់មួយគឺ \( 750J \) ។ គណនាកម្ពស់  \( h \) ដែលវត្ថុត្រូវបានលើក ​\( (g = 10\,\text{m/s}^2) \ \)

8. វត្ថុមួយត្រូវបានលើកឡើងពីផ្ទៃដីហើយបានទទួលថាមពលប៉ូតង់ស្យែល \( 90J \)។ បើ\( h = 3m \),\( g = 10m/s² \) ។ រកម៉ាសរបស់វត្ថុ

9. កម្មន្តក្នុងការលើកវត្ថុមួយគឺ \( 200J \)។ បើវត្ថុមានម៉ាស \( 2kg \) គេឱ្យ \( g = 10m/s² \)។ គណនាកម្ពស់ \( h \)