loader image
រំលងទៅកាន់មាតិកាមេ
ដើម
តម្រូវការសម្រាប់ការបញ្ចប់
មើល
ប្រគល់កិច្ចការ

កិច្ចការផ្ទះ

1. តើសូរអ៊ុលត្រាត្រូវបានគេប្រើប្រាស់សម្រាប់ធ្វើអ្វីខ្លះ?

2. ចូររកឧបករណ៍ឱ្យបានពីរអង្គធាតុ ដែលបំផ្លាតសូរមិនសូវបានល្អ?

3. តើគេប្រើបាតុភូតអ្វីដើម្បីវាស់ជម្រៅសមុទ្រ?

4. តើត្រីបាឡែន សត្វប្រចៀវធ្វើដូចម្តេចទើបដឹងថា មានឧបសគ្គនៅខាងមុខវា នៅពេលវាកំពុងហែលទឹកឬ ហើរ?

5. បណ្តាលអង្គធាតុខាងក្រោម បន្ទះឈើ បន្ទះដែក បន្ទះកែវ កំណាត់សំពត់។ តើអង្គធាតុណាមួយដែលបំផ្លាតសូរមិនសូវបានល្អ?

6. សូរអ៊ុលត្រាចំណាយពេល \( 4s \) ដើម្បីបញ្ជូនសញ្ញាសូរចុះទៅបាតសមុទ្រហើយត្រឡប់មកកប៉ាល់វិញ។ គណនាជម្រៅសមុទ្រនៅត្រង់កន្លែងនោះ? បើគេដឹងថាល្បឿនសូរក្នុងទឹក \( 1500 m/s\)

7. នាវាមួយបានបញ្ជូនសញ្ញាសូរទៅរកបាតសមុទ្រ ហើយទទួលសូរខ្ទរមកវិញបន្ទាប់ពី \( 5 \) វិនាទីក្រោយមក។ តើជម្រៅនៅសមុទ្រនោះស្មើប៉ុន្មាន? បើគេដឹងថាល្បឿនសូរក្នុងទឹក \( 1500 m/s\)

8. បុរសម្នាក់បានឈរនៅចម្ងាយពីច្រាំងថ្មចោទដូចរូប \( (A) \)។ គាត់ស្រែកខ្លាំងៗ និងឮចំណាំងផ្លាតនៃសូរដែលត្រឡប់មកវិញនៅរយៈពេល \( 2s \) បន្ទាប់។ តើច្រាំងចោទនៃថ្មស្ថិតនៅចម្ងាយប៉ុន្មានពីបុរសនោះ បើល្បឿនសូរដាលក្នុងខ្យល់គឺ \( 340m/s \)

9. សិស្សមួយក្រុមបានកត់ត្រានូវរយៈពេលរវាងការមើល និងស្តាប់ឮ សិស្សម្នាក់ទៀតស្ថិតនៅចម្ងាយ \( 250m \) ពីគ្នា បន្ទាប់មកសិស្សម្នាក់នោះបានប្រើកំណាត់ឈើពីរទង្គិចជាមួយគ្នា។ ពួកគេទទួលបានទិន្នន័យរយៈពេលដែលដូចខាងក្រោម គិតជា  \( (s) 0.73,0.78,0.69,0.81,0.77 \)។ ដោយប្រើទិន្នន័យរបស់ពួកគេ គណនាល្បឿនសូរដែលដាលក្នុងខ្យល់?